IGE

Inauteriak
        Txitxiburduntzi
        Ikasturteko azken bidaia
        Ikasaurtaren azken jaia eta festa
        Euskal Eskola Publikoa
        Lila Krosa
    Euskara Batzordea

INGELES LUDIKOA

Ekintza honen helburua mintzamenean eta ingelesaren ulermenean trebatzea da, horretarako era askokato método ludikoak erabiliko dirá, umeek hizkuntzarekin lotura emozional positiboa eta estua gara dezaten.

Material anistazunak ikasketa modu desberdinak suspertzen laguntzen du: mahai-jokoak, talde jolasak, antzerkiak, abestiak, flashcardk-ak, dvdak, audio ipuinak. Praktica eta jolasa erabiitzen dirá hizkuntzari beldurra kentzeko, beti era ludikoa eta dibertigarrian. Ez da akademikoa, ez da etxerako lanak egiteko. Berba egiteko da

Irakaslea natíboa izateak, ikasleei hizkuntzaren benetako erabilera esagutzeko aukera emango die, eta hizkuntzak berak daukan garrantziazjabetzeko aukera ere bai.

Klaseetan erabilitako metodologia jolasean oinarritzen da. lkasleek ingelesez gosatzea nahi da. Ekintza bakoitzean, protagonistak umeak dirá, irakasleak jardueren bideratzailea eta dinamizatzailea izaten da. Ingeles klaseak dinamikoak eta parte hartzea bideratuko dutenak izango dirá.

Klase bakoitzean 15 minutu inguruko hiru jarduera izango dirá, normalean hiztegia ikasteko irudiekin hasten da, gero ikasitakoa finkatzeko eta barneratzeko jolasa egiten da, eta askenean ikasleek ikasitakoa erabil dezaten ekintza bat proposatzen da barneratzeko.

1º eta 2º ziklokoentzat da. Ez da 3º ziklokoentzat, hauek beste behar batzuk dauzkate

Martxan 2011ko urritik, oso arrakastatsua da.

Kanpo ekintza honen irakaslea natiboa da, Durangoko BVRNS ACADEMYakoa. Ilkastaro honen ardura daukan akademiak, ingelesa irakasten eskarmentu handia du, bai arlo akademikoan, bai eskolaz kanpoko ekintzetan

Kuota: 30 euro hilean. Materiala barne dago. Banketxean helbideratutako da ordainketa. Ekainean hil-erdi kobratuko da.

Kupo: gutxienez 8, gehienez 15

Ordutegi: Astelehenetan eta Azteaskenetan, eguerdian (*jantokia)

1º zikloa: 13:50-14:50h

2º zikloa:12:30-13:30h