IHP INKESTA / ENCUESTA PEC

_________________________________________________________________

GURE ESKOLAN

Psikomotrizitate-praktika hezigarria eta prebentiboa

Bilboko  Psikomotrizitate-praktika hezigarria eta prebentiboa PEI.EIP (HAZI Elkartea) graduondoko ikasketak egiten ari diren ikasleek, gure eskolan egingo dituzte praktikak. Saioak Teresa Martinezek gidatuko ditu, arlo horretan espezialista baita.

2016-2017 Egutegia

2016/06/07

Eskolako OOGak, bere azken bileran, datorren 2016-2017 ikasturterako egutegia onartu zuen.

Ikusi nahi baduzu, egin klik hemen.

Sariak

2016/06/02

Zorionak Durangoko Udaletxeak antolatutako Eskulan eta Marrazketa lehiaketan sarituak izan zareten guztioi:

JON SALINAS, SHAYLA CEREZAL, NAROA OLMO, CLAUDIA MUÑOZ, IZAN SAIZ, EZTI UNZUETA, EIDER KORTABARRIA, JONE DIAZ y GARZAZI OTADUY.

Sariak, pasa den igandean, ekainaren 5ean jaso ziren.

Mikrobiologo egun batez

2016/06/02

5.mailako ikasleek Rosariok eta Josebak (eskolako gurasoak eta EHUko irakasleak) zuzendutako tailer batetan parte hartu dute. Tailer honen helburua mikroorganismoek gure egunerokotasunean duten garrantziaz jabetzea izan da: mikroorganismoen "ehiza", behaketa, hazkuntza, kultiboa,...

Idazlan saritua

2016/06/02

Aner Gamiz Perez, Landako Eskolako ikaslea izan da aurtengo Julene Azpeitia lehiaketako irabazlea olerkien atalean (LHko 5. eta 6.mailan).

"Zu eta ni" izan da Anerrek aurkeztu duen lana.

Zorionak Aner!

Euskal Eskola Publikoaren Jaia 2016

2016/05/23

Datorren ekainaren 5ean, Hendaian, Euskal Eskola Publikoaren Jaia ospatuko da.

Goazen denok Hendaiara!!!

Hemen duzu informazioa gehiago.

Matrikulazioari buruzko informazioa nahi izanez gero (datak, dokumentazioa,...), egin klik goiko iruan.

Hezkuntza Sailean matrikulazioari buruzko informazioa eskuratzeko, egin klik ondorengo irudian.

___________________________________________________________

BIZIKIDETZA PROIEKTU INTEGRALA

Datozen hiru ikasturtetan (2015-2018) elkarbizitzari lotutako proiektu integrala garatuko dugu eskolan. Horrek  eskola-komunitate osoari eragingo dio.

Irailaren 2an, Paco Cascón Sorianok emandako formakuntzarekin hasi genuen proiektuaren 1. fasea:  “Educar en el conflicto y la convivencia”.

Berak emandako tailerretan eta hitzaldietan eskolako komunitate eragile hauek parte hartu dute: irakasleak, hezkuntza laguntzeko espezialistak, jantokiko begiraleak, atezainak eta familiak.

Informazio gehiago:

pacoc.pangea.org/documentos

www.edualter.org

_________________________________________

2014-2015 LANDAKO ESKOLA ALDIZKARIA

_____________________________________________

TRANSLANGUAGING

Maiatzaren 14an, osteguna, Translanguaging eta Hezkuntza Eleaniztasuna jardunaldiak antolatu ziren Donostiako Filosofia eta Gizarte Zientzien fakultatean (EHU).

Xabier Etxauen dekanoak ekitaldiaren aurkezpena egin ondoren, Begoña Garamendik, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak hitz egin zuen.

Jarraian, Ofelia García (Graduate Center, City University of New York, USA) aritu zen hizlari.

Ofelia Garciaren hitzaldia bukatu eta gero, Translanguaging-ari buruzko ikerketa egiten ari diren  EHU-ko zenbait irakaslek parte hartu zuten; DREAM taldekoek (Donostia Research group on Education And Multilingualism).

Azkenik, Landako Eskolako Karmele Etxenagusia, Txaro Zamalloa eta Pilar Siota-k Translanguaging ikasgelan esperientziari buruz hitz egin zuten.

Ostiralean, maiatzaren 15ean, Ofelia García-k gure ikastetxea bisitatu zuen. Ikasleen eta gure lanarekiko interes handia azaldu zuen. Zuzendaritza taldearekin bildu zen, eta irakasle eta ikasleekin ere hitz egin zuen.

Bere balorazioa oso positiboa izan da. Amara Berri sistemak erabat hunkitu du eta, Landako Eskolak azaltzen dituen sormena, proiekzioa, indarra eta grina nabarmendu ditu.

CHANGEMAKER ESKOLAK ASHOKA

Donostiako Amara Berri eskolak, pasa den igandean, maiatzaren 10ean, Ashoka Changemaker Eskola izateagatik saria jaso zuen Madrilen.

Ekitaldian, eskolako ikasle, irakasle eta familiez gain, Amara Berri Sarea osatzen duten beste ikastetxe batzuetako zuzendaritza taldeetako kideak ere egon ziren; beraien artean Landako Eskolakoak.

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko ordezkariak eta Loli Anaut bera ere, bertan egon ziren.

Changemaker eskola izateagatik estatuko beste ikastetxe batzuk ere saritu zituzten: Bartzelonako Sadako, Pontevedrako O Pelouro eta Madrileko Padre Piquer.

BIDEOAK:

- Teleberri albistegia.

- Amara Berri eskolako ikasleek egindako bideoa

__________________________________________________________________________________

Irakasle eta familientzako formakuntza.

Urtarrilean, irakasleek formakuntza tailer baten parte hartuko dute. GEUZ (Gatazka eraldatzeko unibertsitate zentrua) taldeak emango ditu. Tailerra hau da:

"Convivencia escolar: habilidades y procesos de resolución de conflictos como herramientas del profesorado".

Otsailean, familien txanda izango da. Bi hitzaldi emango dira:

1. Otsailaren 10ean, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, jantokian.

"Límites y normas: pautas para utilizar la disciplina positiva con nuestros/as hijos/as".

2. Otsailaren 23an, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, jantokian.

"Conflictos entre niños/as y padres y madres: propuestas para la convivencia en la escuela".

* Etorriko den jende kopurua dela eta, lekua aldatu beharko balitz, sarrerako atean jakinaraziko litzateke.

_______________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING Landako Eskolan