__________________________________________________________

________________________________________________________________

JULENE AZPEITIA LEHIAKETA

Urtero bezala, heldu da Julene Azpeitia lehiaketan parte hartzeko momentua. Apirilaren 24a da lanak entregatzeko azken eguna. Gure ikastetxeko hainbat ikaslek hartuko dute parte. Maiatzaren 27an jakinaraziko dira irabazleen izenak eta, ekainaren 7an izango da sari banaketa ekitaldia.

Lehiaketari buruz edota, Julene Azpeitia berari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

_______________________________________________________________________________________________

Irakasle eta familientzako formakuntza.

Urtarrilean, irakasleek formakuntza tailer baten parte hartuko dute. GEUZ (Gatazka eraldatzeko unibertsitate zentrua) taldeak emango ditu. Tailerra hau da:

"Convivencia escolar: habilidades y procesos de resolución de conflictos como herramientas del profesorado".

Otsailean, familien txanda izango da. Bi hitzaldi emango dira:

1. Otsailaren 10ean, arratsaldeko 18:00tik 20:00ra, jantokian.

"Límites y normas: pautas para utilizar la disciplina positiva con nuestros/as hijos/as".

2. Otsailaren 23an, arratsaldeko 18:00tik 20:00ra, jantokian.

"Conflictos entre niños/as y padres y madres: propuestas para la convivencia en la escuela".

* Etorriko den jende kopurua dela eta, lekua aldatu beharko balitz, sarrerako atean jakinaraziko litzateke.

_______________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING Landako Eskolan

Proyecto TRANSLANGUAGING en landako eskola

TRANSLANGUAGING Project in Landako Eskola

_________________________________________________________

LANDAKO ESKOLAKO ALDIZKARIA

_________________________________________________________

GURE ESKOLAN

Psikomotrizitate-praktika hezigarria eta prebentiboa

Bilboko  Psikomotrizitate-praktika hezigarria eta prebentiboa PEI.EIP (HAZI Elkartea) graduondoko ikasketak egiten ari diren ikasleek, gure eskolan egingo dituzte praktikak. Saioak Teresa Martinezek gidatuko ditu, arlo horretan espezialista baita.

GOMENDATUTAKO LIBURUAK

_________________________________________________________________