Datorren ekainaren 7an, Elgoibarren ospatuko da aurtengo Euskal Eskola Publikoaren Jaia.

Entzun, ikusi eta ikasi aurtengo abestia!! Egin klik hemen.

Eta norbait koreografiarekin animatzen bada, hona hemen BIDEOA.

GOMENDATUTAKO LIBURUAK

_________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING

Maiatzaren 14an, osteguna, Translanguaging eta Hezkuntza Eleaniztasuna jardunaldiak antolatu ziren Donostiako Filosofia eta Gizarte Zientzien fakultatean (EHU).

Xabier Etxauen dekanoak ekitaldiaren aurkezpena egin ondoren, Begoña Garamendik, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak hitz egin zuen.

Jarraian, Ofelia García (Graduate Center, City University of New York, USA) aritu zen hizlari.

Ofelia Garciaren hitzaldia bukatu eta gero, Translanguaging-ari buruzko ikerketa egiten ari diren  EHU-ko zenbait irakaslek parte hartu zuten; DREAM taldekoek (Donostia Research group on Education And Multilingualism).

Azkenik, Landako Eskolako Karmele Etxenagusia, Txaro Zamalloa eta Pilar Siota-k Translanguaging ikasgelan esperientziari buruz hitz egin zuten.

Ostiralean, maiatzaren 15ean, Ofelia García-k gure ikastetxea bisitatu zuen. Ikasleen eta gure lanarekiko interes handia azaldu zuen. Zuzendaritza taldearekin bildu zen, eta irakasle eta ikasleekin ere hitz egin zuen.

Bere balorazioa oso positiboa izan da. Amara Berri sistemak erabat hunkitu du eta, Landako Eskolak azaltzen dituen sormena, proiekzioa, indarra eta grina nabarmendu ditu.

BIDEOAK:

- Etb-ko albistegian.

- Ikasleek egindako erreportajea.

ofelia garcia elkarrizketa from Landako Eskola on Vimeo.

CHANGEMAKER ESKOLAK ASHOKA

Donostiako Amara Berri eskolak, pasa den igandean, maiatzaren 10ean, Ashoka Changemaker Eskola izateagatik saria jaso zuen Madrilen.

Ekitaldian, eskolako ikasle, irakasle eta familiez gain, Amara Berri Sarea osatzen duten beste ikastetxe batzuetako zuzendaritza taldeetako kideak ere egon ziren; beraien artean Landako Eskolakoak.

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko ordezkariak eta Loli Anaut bera ere, bertan egon ziren.

Changemaker eskola izateagatik estatuko beste ikastetxe batzuk ere saritu zituzten: Bartzelonako Sadako, Pontevedrako O Pelouro eta Madrileko Padre Piquer.

BIDEOAK:

- Teleberri albistegia.

- Amara Berri eskolako ikasleek egindako bideoa

LANDAKO ESKOLAra BISITA

Burgos-eko “Niño Jesús” ikastetxeko irakasle talde bat gure eskolara  etorri da. Bisitaren helburua gure lan sistema ezagutzea izan da. Goiz osoan zehar Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzako gela desberdinetatik pasatu dira. Psikomotrizitate gela, liburutegia eta hedabideen gela ere ezagutu dituzte.

Bukatzean, prentsako ikasleek elkarrizketa bat egin diete beraien iritzia jasotzeko. Erantzunen artean ikasleen autonomia handia eta irakasleen antolamendu ona nabarmendu dituzte. Ikasleengan lanerako gustua eta ilusioa ikusi dutela adierazi dute. Eraikuntza eta antolamendua gustatu zaizkie eta baita, irakasleek eta ikasleek beraiei egindako harrera ere.

________________________________________________

Irakasle eta familientzako formakuntza.

Urtarrilean, irakasleek formakuntza tailer baten parte hartuko dute. GEUZ (Gatazka eraldatzeko unibertsitate zentrua) taldeak emango ditu. Tailerra hau da:

"Convivencia escolar: habilidades y procesos de resolución de conflictos como herramientas del profesorado".

Otsailean, familien txanda izango da. Bi hitzaldi emango dira:

1. Otsailaren 10ean, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, jantokian.

"Límites y normas: pautas para utilizar la disciplina positiva con nuestros/as hijos/as".

2. Otsailaren 23an, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, jantokian.

"Conflictos entre niños/as y padres y madres: propuestas para la convivencia en la escuela".

* Etorriko den jende kopurua dela eta, lekua aldatu beharko balitz, sarrerako atean jakinaraziko litzateke.

_______________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING Landako Eskolan

Proyecto TRANSLANGUAGING en landako eskola

TRANSLANGUAGING Project in Landako Eskola

_________________________________________________________

LANDAKO ESKOLAKO ALDIZKARIA

_________________________________________________________

Miren Josu Omaetxebarria

Pasa den ostegunean, apirilaren 16an arratsaldeko 15:00etan MIREN JOSU OMAETXEBARRIA biokimikaria etorri zen ikastetxera hitzaldi bat ematera. Talde zuri, hori eta gorriko 6. mailako ikasleak egon ziren ikastetxean lanbide desberdinen inguruan antolatutako hitzaldi horretan. Hitzaldi hori IKASBIDE programaren barruan daudenetako bat da.

______________________________________________________________

Amalurra eta birziklatzeko makina

Apirilaren 15ean 1. zikloko ikasleek "Amalurra eta birziklatzeko makina" ikuskizuna izan zuten. Ikasleak oso pozik egon ziren eta ipuina, kantak eta magiaren bitartez nola birziklatu behar den ikasi zuten.

___________________________________________

GURE ESKOLAN

Psikomotrizitate-praktika hezigarria eta prebentiboa

Bilboko  Psikomotrizitate-praktika hezigarria eta prebentiboa PEI.EIP (HAZI Elkartea) graduondoko ikasketak egiten ari diren ikasleek, gure eskolan egingo dituzte praktikak. Saioak Teresa Martinezek gidatuko ditu, arlo horretan espezialista baita.