BIBLIOTEKA

GOMENDATUTAKO LIBURUAK

Emakumeen lasterketa

2017/11/17

Azaroaren 25ean ospatuko den Emakumeenganako indarkeriaren aurkako eguna dela eta, Emakumeen Lasterketaren bigarren edizioa antolatu da.

Informazio gehiagorako, egin klik izenburuan.

BEKAK 2017-2018

2017/09/08

2017-2018 ikasturterako ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia. Eskaerak egiteko epea irailaren 18tik urriaren 18ra (biak barne) bitartekoa da.

Informazio guztia hemen klik eginda lortu ahal izango da.

Tessa Varela irabazle

2017/6/2

Tessa Varela Elfrink, Landako Eskolako ikaslea izan da aurtengo Julene Azpeitia lehiaketako irabazlea olerkien atalean (LHko 5.eta 6.mailan). Zorionak Tessa!

Pintura eta eskulanen lehiaketa

2017/6/2

Durangaldeko artisten elkarteak, eskolen arteko pintura eta eskulanen IX. Lehiaketa antolatu du eta hauek dira gure ikastetxeko neska eta mutil sarituak.

PINTURA: Sergio Ruiz, Uxue Cruz eta Izaro Monje

ESKULANETAN: Iker Bikandi, Zahira Otero eta Izan Saiz

Sari banaketa ekainaren 4an, domekan, Ezkurdiko kioskoan eguerdiko 13:00etan izango da.

LGTB

Gure ikastetxean ez dago lekurik LGTBfobiarentzat

BIZIKIDETZA PROIEKTU INTEGRALA

Datozen hiru ikasturtetan (2015-2018) elkarbizitzari lotutako proiektu integrala garatuko dugu eskolan. Horrek  eskola-komunitate osoari eragingo dio.

Irailaren 2an, Paco Cascón Sorianok emandako formakuntzarekin hasi genuen proiektuaren 1. fasea:  “Educar en el conflicto y la convivencia”.

Berak emandako tailerretan eta hitzaldietan eskolako komunitate eragile hauek parte hartu dute: irakasleak, hezkuntza laguntzeko espezialistak, jantokiko begiraleak, atezainak eta familiak.

Informazio gehiago:

pacoc.pangea.org/documentos

www.edualter.org

_________________________________________

TRANSLANGUAGING

Maiatzaren 14an, osteguna, Translanguaging eta Hezkuntza Eleaniztasuna jardunaldiak antolatu ziren Donostiako Filosofia eta Gizarte Zientzien fakultatean (EHU).

Xabier Etxauen dekanoak ekitaldiaren aurkezpena egin ondoren, Begoña Garamendik, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak hitz egin zuen.

Jarraian, Ofelia García (Graduate Center, City University of New York, USA) aritu zen hizlari.

Ofelia Garciaren hitzaldia bukatu eta gero, Translanguaging-ari buruzko ikerketa egiten ari diren  EHU-ko zenbait irakaslek parte hartu zuten; DREAM taldekoek (Donostia Research group on Education And Multilingualism).

Azkenik, Landako Eskolako Karmele Etxenagusia, Txaro Zamalloa eta Pilar Siota-k Translanguaging ikasgelan esperientziari buruz hitz egin zuten.

Ostiralean, maiatzaren 15ean, Ofelia García-k gure ikastetxea bisitatu zuen. Ikasleen eta gure lanarekiko interes handia azaldu zuen. Zuzendaritza taldearekin bildu zen, eta irakasle eta ikasleekin ere hitz egin zuen.

Bere balorazioa oso positiboa izan da. Amara Berri sistemak erabat hunkitu du eta, Landako Eskolak azaltzen dituen sormena, proiekzioa, indarra eta grina nabarmendu ditu.

CHANGEMAKER ESKOLAK ASHOKA

Donostiako Amara Berri eskolak, pasa den igandean, maiatzaren 10ean, Ashoka Changemaker Eskola izateagatik saria jaso zuen Madrilen.

Ekitaldian, eskolako ikasle, irakasle eta familiez gain, Amara Berri Sarea osatzen duten beste ikastetxe batzuetako zuzendaritza taldeetako kideak ere egon ziren; beraien artean Landako Eskolakoak.

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko ordezkariak eta Loli Anaut bera ere, bertan egon ziren.

Changemaker eskola izateagatik estatuko beste ikastetxe batzuk ere saritu zituzten: Bartzelonako Sadako, Pontevedrako O Pelouro eta Madrileko Padre Piquer.

BIDEOAK:

- Teleberri albistegia.

- Amara Berri eskolako ikasleek egindako bideoa

__________________________________________________________________________________

Irakasle eta familientzako formakuntza.

Urtarrilean, irakasleek formakuntza tailer baten parte hartuko dute. GEUZ (Gatazka eraldatzeko unibertsitate zentrua) taldeak emango ditu. Tailerra hau da:

"Convivencia escolar: habilidades y procesos de resolución de conflictos como herramientas del profesorado".

Otsailean, familien txanda izango da. Bi hitzaldi emango dira:

1. Otsailaren 10ean, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, jantokian.

"Límites y normas: pautas para utilizar la disciplina positiva con nuestros/as hijos/as".

2. Otsailaren 23an, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, jantokian.

"Conflictos entre niños/as y padres y madres: propuestas para la convivencia en la escuela".

* Etorriko den jende kopurua dela eta, lekua aldatu beharko balitz, sarrerako atean jakinaraziko litzateke.

_______________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING Landako Eskolan