BIBLIOTEKA

Cambia el cuento

Aurrematrikula

2020/01/21

Datorren urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra bitartean zabalik egongo da 2020-2021 ikasturterako aurrematrikula eskatzeko epea.

Informazio guztia Hezkuntzako orrialde honetan duzue eskuragarri.

Telefonoa

2020/01/22

Telefono zenbakia aldatu egin dugu.

Eskolako zenbaki berria hau da:

94 428 01 74

Aurreko zenbakiak eta, baita jantokiko zenbakiak ere, aktibo egoteari utziko diote hurrengo egunetan.

Ate irekiak

2020/01/03

ERDU LANDAKO ESKOLA EZAGUTZERA!!

Ate irekiak:

- Urtarrilak 22, asteazkena, 17:30ean.

- Urtarrilak 25, larunbata, 11:00etan.

Abenduaren 20a

2019/12/12

Abenduaren 20an, oporrak baino lehenagoko azken eguna izango da eta aurten, goiz eta arratsaldez edukiko dugu eskola. Ohiko ordutegia egingo dugu eta, jantoki zerbitzuak ere ohiko funtzionamendua edukiko du.

Ondo pasa oporrak!

2019-2020 IKASTURTE HASIERA

2019/08/30

Ikasturtea irailaren 9an hasiko da, goizeko 9:00etan. Jantoki zerbitzua ere, egun berdinean, irailaren 9an hasiko da.

BIZIKIDETZA PROIEKTU INTEGRALA

Datozen hiru ikasturtetan (2015-2018) elkarbizitzari lotutako proiektu integrala garatuko dugu eskolan. Horrek  eskola-komunitate osoari eragingo dio.

Irailaren 2an, Paco Cascón Sorianok emandako formakuntzarekin hasi genuen proiektuaren 1. fasea:  “Educar en el conflicto y la convivencia”.

Berak emandako tailerretan eta hitzaldietan eskolako komunitate eragile hauek parte hartu dute: irakasleak, hezkuntza laguntzeko espezialistak, jantokiko begiraleak, atezainak eta familiak.

Informazio gehiago:

pacoc.pangea.org/documentos

www.edualter.org

_________________________________________

TRANSLANGUAGING

Maiatzaren 14an, osteguna, Translanguaging eta Hezkuntza Eleaniztasuna jardunaldiak antolatu ziren Donostiako Filosofia eta Gizarte Zientzien fakultatean (EHU).

Xabier Etxauen dekanoak ekitaldiaren aurkezpena egin ondoren, Begoña Garamendik, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak hitz egin zuen.

Jarraian, Ofelia García (Graduate Center, City University of New York, USA) aritu zen hizlari.

Ofelia Garciaren hitzaldia bukatu eta gero, Translanguaging-ari buruzko ikerketa egiten ari diren  EHU-ko zenbait irakaslek parte hartu zuten; DREAM taldekoek (Donostia Research group on Education And Multilingualism).

Azkenik, Landako Eskolako Karmele Etxenagusia, Txaro Zamalloa eta Pilar Siota-k Translanguaging ikasgelan esperientziari buruz hitz egin zuten.

Ostiralean, maiatzaren 15ean, Ofelia García-k gure ikastetxea bisitatu zuen. Ikasleen eta gure lanarekiko interes handia azaldu zuen. Zuzendaritza taldearekin bildu zen, eta irakasle eta ikasleekin ere hitz egin zuen.

Bere balorazioa oso positiboa izan da. Amara Berri sistemak erabat hunkitu du eta, Landako Eskolak azaltzen dituen sormena, proiekzioa, indarra eta grina nabarmendu ditu.

CHANGEMAKER ESKOLAK ASHOKA

Donostiako Amara Berri eskolak, pasa den igandean, maiatzaren 10ean, Ashoka Changemaker Eskola izateagatik saria jaso zuen Madrilen.

Ekitaldian, eskolako ikasle, irakasle eta familiez gain, Amara Berri Sarea osatzen duten beste ikastetxe batzuetako zuzendaritza taldeetako kideak ere egon ziren; beraien artean Landako Eskolakoak.

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko ordezkariak eta Loli Anaut bera ere, bertan egon ziren.

Changemaker eskola izateagatik estatuko beste ikastetxe batzuk ere saritu zituzten: Bartzelonako Sadako, Pontevedrako O Pelouro eta Madrileko Padre Piquer.

BIDEOAK:

- Teleberri albistegia.

- Amara Berri eskolako ikasleek egindako bideoa

__________________________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING Landako Eskolan

Proyecto TRANSLANGUAGING en landako eskola